Uvjeti korištenja web stranice Dom u Hrvatskoj
Opće odredbe
1.1. Ovi pravilnici (u daljnjem tekstu „Pravilnik”) definiraju pravila korištenja web stranice Dom w Chorwacji (u daljnjem tekstu „Web stranica”) dostupne na domwchorwacji.pl .
1.2. Vlasnik i administrator web stranice je Koko stay doo, sa sjedištem u Hrvatskoj, na adresi Freja Tudmana 788, Kaštel Lukšić, registriran u nadležnom registru poduzetnika, koristeći adresu e-pošte: kontakt@domwchorwacji.pl (u daljnjem tekstu: „Pružatelj usluge”).
1.3. Korisnici web-stranice su fizičke osobe, pravne osobe i organizacijske jedinice bez pravne osobnosti koje koriste web-stranicu (u daljnjem tekstu: „Korisnik” ili „Korisnici”).
1.4. Korisnici su dužni pridržavati se odredbi ovog Pravilnika.
1.5. Prihvaćanje Pravila je dobrovoljno, ali neophodno za korištenje Usluge. Korištenje Usluge znači prihvaćanje Pravila od strane Korisnika.
Opseg usluga
2.1. Usluga nudi mogućnost pretraživanja, usporedbe i posredovanja pri kupnji, prodaji i dugoročnom najmu nekretnina u Hrvatskoj.
2.2. Pružatelj usluge zadržava pravo izmjene opsega usluga koje se pružaju unutar Usluge, privremenog prekida ili potpunog prekida njihovog pružanja.
Registracija
3.1. Registracija na web stranici je dobrovoljna.
3.2. Za registraciju Korisnik mora ispuniti registracijski obrazac, navodeći svoje podatke, kao što su: ime, prezime, adresa e-pošte i lozinka. U slučaju pravnih osoba i organizacijskih jedinica bez pravne osobnosti, potrebni su dodatni podaci predstavnika tvrtke.
3.3. Korisnik je dužan navesti istinite osobne i kontaktne podatke. Davatelj usluge zadržava pravo provjere podataka Korisnika.
Odgovornost
4.1. Korisnik koristi Uslugu na vlastitu odgovornost.
4.2. Davatelj usluge neće biti odgovoran za bilo kakvu štetu nastalu nepravilnim radom Usluge, njenom nedostupnošću ili gubitkom podataka.
4.3. Korisnik je dužan koristiti Uslugu u skladu sa zakonom, Pravilnikom i dobrim običajima.
Zaštita osobnih podataka
5.1. Administrator osobnih podataka Korisnika je Davatelj usluge.
5.2. Davatelj usluga obrađuje osobne podatke Korisnika u skladu s važećim zakonodavstvom, uključujući Uredbu (EU) 2016/679 Europskog parlamenta i Vijeća od 27. travnja 2016. o zaštiti pojedinaca u vezi s obradom osobnih podataka i o slobodnom kretanju takvih podataka te o stavljanju izvan snage Direktive 95/46/EZ (Opća uredba o zaštiti podataka) (u daljnjem tekstu: „GDPR”).
5.3. Detaljne informacije o obradi osobnih podataka od strane Davatelja usluga mogu se pronaći u Pravilima o privatnosti, dostupnima na web stranici Usluge.
Promjena propisa
6.1. Davatelj usluga zadržava pravo izmjene Pravilnika. Korisnici će biti unaprijed obaviješteni o svim promjenama.
6.2. Izmjene Pravilnika stupaju na snagu od datuma koji Davatelj usluga naznači kao datum stupanja na snagu.
Završne odredbe
7.1. U pitanjima koja nisu uređena ovim Pravilnikom primjenjuju se odredbe hrvatskog prava.
7.2. Sve sporove koji proizlaze iz provedbe ovih Pravilnika rješavat će nadležni opći sud sa sjedištem u Hrvatskoj.
7.3. Pravilnik stupa na snagu 11. veljače 2025.
Kontakt
8.1. U slučaju pitanja, komentara ili obavijesti vezanih uz Uslugu, Korisnik se može obratiti Davatelju usluge putem e-pošte: kontakt@domwchorwacji.pl ili poštom na sljedeću adresu: Koko stay doo, Freja Tudmana 788, Kaštel Lukšić, Hrvatska.
Prava intelektualnog vlasništva
9.1. Sva prava intelektualnog vlasništva u Usluzi, uključujući, ali ne ograničavajući se na autorska prava, prava na dizajn, prava na bazu podataka, prava na zaštitni znak i sva ostala prava intelektualnog vlasništva, vlasništvo su Davatelja usluge ili njegovih davatelja licenci.
9.2. Korisnik ne stječe nikakva prava intelektualnog vlasništva u vezi s korištenjem Usluge, osim onih izričito dodijeljenih ovim Uvjetima i odredbama.
9.3. Slažete se da nećete ni na koji način kršiti prava intelektualnog vlasništva Davatelja usluga ili njegovih davatelja licenci.
Odgovornost
10.1. Davatelj usluge ulaže sve napore kako bi osigurao nesmetan rad Usluga, ali ne jamči da će Usluga biti dostupna u svakom trenutku ili da neće sadržavati pogreške, viruse ili druge štetne elemente.
10.2. Davatelj usluga neće biti odgovoran za bilo kakav gubitak ili štetu nastalu korištenjem Usluge od strane Korisnika, osim ako takav gubitak ili šteta nisu posljedica grube nepažnje ili namjernog kršenja propisa Davatelja usluga.
10.3. Davatelj usluge nije odgovoran za sadržaj, materijale, usluge ili proizvode kojima Korisnik ostvaruje pristup putem Usluge, niti za bilo kakav gubitak ili štetu nastalu njihovim korištenjem.
Veća snaga
11.1. Davatelj usluga neće biti odgovoran za neizvršenje ili kašnjenje u izvršenju obveza koje proizlaze iz ovih Pravilnika ako je to uzrokovano okolnostima više sile.
11.2. Viša sila znači sve okolnosti koje se ne mogu predvidjeti ili spriječiti i koje sprječavaju Davatelja usluga u ispunjavanju njegovih obveza, kao što su prirodne katastrofe, štrajkovi, neredi, ratovi, vladine akcije, kvarovi komunikacijskog sustava, kvarovi tehničke infrastrukture itd.
Isključenje i ograničenje odgovornosti
12.1. Korisnik koristi Uslugu na vlastitu odgovornost. Davatelj usluge pruža Uslugu „kakva jest” bez ikakvog jamstva, izričitog ili implicitnog, uključujući, ali ne ograničavajući se na, jamstvo prodajnosti, prikladnosti za određenu svrhu i nekršenja prava intelektualnog vlasništva.
12.2. U mjeri dopuštenoj važećim zakonom, Davatelj usluga isključuje svaku odgovornost za bilo kakve izravne, neizravne, slučajne, posebne, kaznene, posljedične ili na drugi način nastale gubitke, troškove, zahtjeve, obveze ili štete koje Korisnik može pretrpjeti kao rezultat korištenja Usluge, bez obzira na uzrok.
Pritužbe
13.1. Korisnik ima pravo podnijeti pritužbe u vezi s funkcioniranjem Usluge ili pružanjem Usluga. Pritužbe se podnose na adresu e-pošte kontakt@domwchorwacji.pl .
13.2. Pritužbe će Davatelj usluge razmotriti u roku od 14 dana od dana primitka pritužbe. U slučaju složenih slučajeva, rok obrade pritužbe može se produžiti. Korisnik će o obradi pritužbe biti obaviješten putem e-pošte.
Završne odredbe
14.1. Ovi Uvjeti poslovanja stupaju na snagu od dana objave na web stranici Dom w Croatia.
14.2. Pružatelj usluge ima pravo uvesti izmjene Pravilnika. Izmjene Pravilnika stupaju na snagu danom objave na web stranici Dom w Croatia i obavijesti Korisnicima putem e-pošte.
14.3. U slučaju bilo kakvih sporova koji proizlaze iz provedbe ovih Pravilnika, stranke se obvezuju riješiti spor sporazumno. U slučaju da se spor ne može riješiti sporazumno, nadležan sud za rješavanje sporova bit će sud nadležan prema sjedištu Pružatelja usluga.
14.4. Na sva pitanja koja nisu regulirana ovim Pravilnikom primjenjivat će se hrvatsko pravo.